UNIFON

Full Telenor-dekning og hastighet
Unifon benytter Telenors mobilnett, både i Norge og i utlandeet. Det sikrer maks oppetid, færre brudd og HD talekvalitet. Telenor hadde også veerdeens raskeste mobilnett i Ookla Speedtest 2018.

Superenkel administrasjon
Ulike ansatte har ulike behov. Noen slutter og nye kommer til. Med Min Unifon og en brukervennlig app har du selv kontrollen på hele bedriftens mobilbruk. Veldig, veldig enkelt.

Selvfølgelig fri bruk i Norge og EU
Før måtte du passe deg for mobilbruk i utlandet, men slik er det ikke lenger. Hvis du er i Norge eller EU kan du bruke telefonen din akkurat slik du er vant til.

Unifon komplett
Alle ansatte får tilgang til store datapakker og lave priser. Ingen overforbruk med Data Refill. Ta med ubrukt data til neste måned, likt abonnement til alle ansatte. 

Unifon Komplett mobilabonnement

Forutsetter 24 mnd binding og tillegg kr 99 pr
abo hvis utkjøp fra tidligere operatør.
Unifons alminnelige vilkår er gjeldende. Se abonnementets prisliste for abonnementsvilkår.

Minimum 4 abonnement.

Bedriftsnett fra Unifon er en fremtidsrettet løsning som sømløst setter sammen ulike tjenester. Teknologien er skybasert, krever ingen lokal installasjon og sørger for at du har den beste dekningen og de beste produktene – uansett hvor du måtte befinne deg.

Siden det ikke kreves noen installasjon, er det heller ingen investeringskostnader.

Alle funksjoner du er vant til fra hussentralen føres videre i Bedriftsnett fra Unifon. Du får full fleksibilitet, og kan sette sammen løsningen etter bedriftens behov.

I tillegg får du full tilgang til mobilapp, administrasjon og sentralbord. Dette gir bedriften oversikt og kontroll på alle samtaler.

Sentralbord

  • BRUKERVENNLIG GRENSESNITT
    Sentralbordet har et brukervennlig og intuitivt grensesnitt og utseende som gir god oversikt over alle ansatte i bedriften. De mest brukte funksjonene er lett tilgjengelig, og med nummertastatur kan du i tillegg ringe ut fra sentralbordet.

  • BEDRIFTSKATALOG
    I Bedriftskatalogen har du oversikt over alle
    ansatte. Søk etter ansatte, se om den ansatte du ønsker å sette over til er i en annen samtale eller i et møte – med støtte for kalenderintegrasjon mot Office 365 eller Google Suite. Du kan i tillegg sende direkte beskjed til ansatte hvis den ansatte trenger å ta kontakt med en innringer, dersom de
    er opptatt.
  • KONTROLL PÅ ALLE SAMTALER
    Når du mottar samtaler, har du tilgang på oversiktlig samtale informasjon på innringer. Du vil alltid se hvem som ringer inn til deg, hvilket nummer de ringer fra og hvilke køgrupper samtalen har vært i tidligere. Du får også informasjon om hvem innringer snakket med sist de var i kontakt med bedriften.
  • NUMMEROPPSLAG
    Se hvem som ringer inn med automatisk
    oppslag mot opplysningstjenesten. Du kan
    også se hvem som har ringt med personlig
    samtalelogg og logg for køanrop. Ved anrop
    til hovednummer kan bruker i sentralbordet
    sette over til kollegaer i bedriften eller til en
    køgruppe.
  • KØOVERSIKT
    I sentralbordet får du informasjon om køgrupper som er satt opp i bedriften. i tillegg til en oversikt over hvor mange som er  innlogget, antall i kø og ventetid, får du også muligheten til å¨plukke samtaler i de køgruppene man selv er medlem av- Administrator i løsningen ser hvem som er medlem av køgruppen, og kan logge dem inn og ut.