UNIFON

Full Telenor-dekning og hastighet
Unifon benytter Telenors mobilnett, både i Norge og i utlandeet. Det sikrer maks oppetid, færre brudd og HD talekvalitet. Telenor hadde også veerdeens raskeste mobilnett i Ookla Speedtest 2018.

Superenkel administrasjon
Ulike ansatte har ulike behov. Noen slutter og nye kommer til. Med Min Unifon og en brukervennlig app har du selv kontrollen på hele bedriftens mobilbruk. Veldig, veldig enkelt.

Selvfølgelig fri bruk i Norge og EU
Før måtte du passe deg for mobilbruk i utlandet, men slik er det ikke lenger. Hvis du er i Norge eller EU kan du bruke telefonen din akkurat slik du er vant til.

Unifon Pro mobilabonnement

1 GB  –  179,-

3 GB  –  229,-

5 GB  –  279,-

10 GB  –  329,-

15 GB  –  379,-

20 GB  –  399,-

40 GB  –  579-,

60 GB  –  679,-

Makspris kr 990,- på data utover abonnements pris.
Data Refil tillegg kr 39,- pr abonnement.
Alle priser er eks. mva.

Bedriftsnett fra Unifon er en fremtidsrettet løsning som sømløst setter sammen ulike tjenester. Teknologien er skybasert, krever ingen lokal installasjon og sørger for at du har den beste dekningen og de beste produktene – uansett hvor du måtte befinne deg.

Siden det ikke kreves noen installasjon, er det heller ingen investeringskostnader.

Alle funksjoner du er vant til fra hussentralen føres videre i Bedriftsnett fra Unifon. Du får full fleksibilitet, og kan sette sammen løsningen etter bedriftens behov.

I tillegg får du full tilgang til mobilapp, administrasjon og sentralbord. Dette gir bedriften oversikt og kontroll på alle samtaler.

Sentralbordet

  • Oversikt over ansatte

    Med bedriftskatalog har du god oversikt over alle de ansatte. Med full kalenderintegrasjon kan du enkelt søke etter og se tilgjengelighet på alle I katalogen.

  • Oversikt og kontroll på innkommende og utgående samtaler.
    • Nummer og navn (oppslag og automatisk oppslag mot opplysningstjeneste)
    • Se hvor samtalen har vært (køgruppe, andre ansatte)
    • Mulighet til å sette over eller legge på samtalen
    • Se hvem innringeren sist snakket med når det ringes til sentralbordet. Dette gir sentralbordet mulighet til å sette innringer direkte over til vedkommende
  • Oversikt over alle køer som er satt opp i bedriften

    Ryddig oversikt over alle køgrupper som er satt opp i bedriften. Du ser enkelt hvor mange som er innlogget, antall samtaler i kø, og hvor lang ventetid det er for de som ringer inn.

  • Felles sentralbord

    Flere organisasjonsnummer kan legges inn i ett og samme sentralbord. Alle ser alle i en felles kontaktliste, og kan sette over samtaler til hverandre